1. Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie należy po kolei wykonać następujące kroki:
- dodać do koszyka jeden produkt lub kilka,
- przejść do koszyka w górnej części strony
- jeżeli ilości się zgadzają i nie ma wątpliwości należy kliknąć w pole "Złóż zamówinie"
- następnie rozwinąć ukryte menu "Wybierz formę wysyłki" i wybrać odpowiednią formę z dostępnych,
- po wybraniu formy wysyłki pojawi się formularz do wypełnienia z danymi osobowymi a w przypadku wyboru formy - "wpłata z góry na konto" - pojawi się również nr konta do wpłaty. Numer konta przyjdzie również w e-mailu potwierdzajacym złożenie zamówienia - na wskazany w formularzu adres e-mail,
- aby poprawnie zakończyć procedurę składania zamówienia NIE ZAPOMNIJ w dolnej części strony kliknąć "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE"
Jeżeli zamówienie zostało poprawnie złożone otrzymasz na adres e-mail, który podałeś tzw. "Potwierdzenie złożenia zamówienia" z numerem zamówienia, którym należy się posługiwać w przypadku korespondencji oraz potrzeby kontaktu telefonicznego. Jeżeli wybrana została forma wysyłki z wpłatą na konto - w e-mailu potwierdzającym przyjdzie również numer konta, na który należy dokonać wpłaty.
2. Czy muszę się logować aby dokonać zakupu?
Nie nie musisz się logować aby dokonać zakupu.
Ale jeżeli się nie zalogujesz (nie założysz u nas konta) żadne z Twoich danych nie pozostaną w naszej bazie danych i nie będziesz mógł sprawdzić statusu swojego zamówienia i nie będziesz mógł śledzić swoich poprzednich zamówień.
3. Kto płaci za wysyłkę?
Koszty wysyłki ponosi Kupujący (Zamawiający). Są one automatycznie doliczane do wartości koszyka i zależą od formy wysyłki wybranej w ostatniej fazie składania zamówienia.
4. Jakie są koszty wysyłki i od czego to zależy?
Wszystkie zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Szczegóły znajdziesz w zakładce "Koszty Przesyłki" na samym dole strony głównej.
Zryczałtowany koszt wysyłki na terenie Polski (razem z podatkiem VAT) jest widoczny po wybraniu opcji dostawy lub w zakładce "Koszty Przesyłki" na samym dole strony głównej.
UWAGA!!!
W przypadku zamówienia o niskiej wartości (tj. do 50zł - NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM)
Zamówiony towar wysyłamy:
w przypadku wpłaty z góry na konto - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
5. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Jeżeli zamówiony towar jest na magazynie - zamówienie złożone w dni powszednie do godziny 14:00 realizowane jest najpóźniej następnego dnia roboczego. Zamówienia złożone po godzinie 14:00 realizowane będą najpóźniej drugiego dnia roboczego. Natomiast zamówienia złożone w soboty, niedziele i w święta realizujemy następnego dnia roboczego. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 1-3 dni robocze. W przypadku wpłaty z góry na konto - wysyłki dokonujemy w dniu, w którym pieniążki za towar zostaną zaksięgowane na koncie lub w następnym dniu roboczym.
6. Zamówiony towar chce odebrać osobiście, czy jest to możliwe? Jeżeli tak, to gdzie mogę go odebrać?
Tak. Zamówiony towar można odebrać osobiście po wcześniejszym umówieniu terminu odbioru.
Adres do odbioru osobistego:
ul. Reymonta 23c; 08-130 Kotuń. Punkt czynny w godz.: 10.00-16.00
7. Jaka jest gwarancja na zakupione u Was produkty?
Na zakupione u nas produkty dajemy 24 miesiące gwarancji, chyba, że w opisie produktu jest uwzględniony inny termin. O szczegółach dotyczących gwarancji, reklamacji towaru oraz zwrotu - przeczytasz również w naszym Regulaminie.
8. Reklamacja. Jak można zareklamować produkt, kupiony u Was ?
Wady produktu ujawnione w okresie gwarancji usuwane są bezpłatnie, pod warunkiem, że nasza plomba gwarancyjna nie została naruszona. Naprawy i wymiany dokonywane są w ciągu 14 dni roboczych od momentu przyjęcia produktu do reklamacji. Jeżeli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu zaprzestania produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniadze.
Ważne! Reklamowane produkty prosimy odsyłać z krótką informacją o wadzie produktu oraz nr zamówienia lub paragonem lub kopią faktury.
9. Zwrot towaru. Jak mogę tego dokonać?
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) kupujący ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru.
U nas produkt możesz zwrócic do 30 dni !!!!
Wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Towar natomiast należy odeslać w ciagu 30 dni od tego zgłoszenia.
Kupujący zwraca towar wraz z dowodem zakupu oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i z własnoręcznym podpisem, na własny koszt lub korzystając z "darmowego zwrotu z Inpost Paczkomaty", na adres: Serwis Telefonów GnT Tomasz Chwedczuk, ul. Reymonta 23c; 08-130 Kotuń.
Zwrot wpłaty obejmuje zwrot należności za towar oraz 1 koszt wysyłki najniższy z oferowanych w sklepie.
Zwracany towar musi być kompletny z nienaruszonymi plombami gwarancyjnymi i niezniszczony oraz nieużywany (np. bez foli ochronnej). Powinien być w takim stanie w jakim został do Państwa wysłany. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli Państwo go nie chcecie - to zostanie wysłany do kogo innego, dlatego ważne jest aby jego stan był nienaganny.
Zwrotowi nie podlega produkt lub usługa, jeżeli została ona wykonana według indywidualnego zamówienia Klienta oraz produkty, które są niekompletne lub uszkodzone mechanicznie.
10. Jak skorzystać z darmowego zwrotu ?
Darmowy zwrot można u nas dokonać za pomocą usługi Inpost Paczkomaty
Jeżeli chcesz zwrócić do nas towar to:
Zgłoś poprzez e-mail lub telefonicznie chęć zwrotu towaru a następnie
- wejdź na stronę: szybkiezwroty.pl
- wybierz nasz sklep: reserwis.pl
- wypełnij wszystkie pola i zaznacz zgody
- kliknij przycisk "zwracam paczkę"
W tym momencie obsługa naszego sklepu musi potwierdzić twój zwrot.
Po sprawdzeniu przez obługę sklepu zgłoszenia - otrzymasz kod zwrotu.
Wówczas udaj się do Paczkomatu i nadaj paczkę wg. instrukcji.
11. Polityka prywatności.
Firma GnT zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawa "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu maja prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich przetwarzania, przekazaniu danych osobowych lub usunięciu. Administratorem danych osobowych jest firma GnT Tomasz Chwedczuk. Kontakt z administratorem danych dostępny jest poprzez email: sklep@reserwis.pl lub listownie na adres: Serwis Telefonów ul. Reymonta 23c 08-130 Kotuń.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych dostępne jest w zakładce Polityka Prywatności.
O czym warto pamiętać:
- po każdorazowym odejściu od komputera lub opuszczeniu naszej witryny kliknij na link "wyloguj" znajdujący się w prawym menu
- nikomu nie udostępniaj loginu i hasła do Twojego konta.
Pamiętaj! Nigdy nie zwracamy się do Użytkowników sklepu o udostępnienie nam loginu lub hasła.
ZAPRASZAMY !!!